Bitrix24 Cloud ve Self - Hosted (On Premise) Karşılaştırması - Bitrix24 Türkiye GOLD PARTNER | CRM BPM Çözümleri Destek Eğitim Danışmanlık

Bitrix24 Cloud ve Self – Hosted (On Premise) Karşılaştırması

Bitrix24, küçük, orta ya da büyük ölçekli her türlü kuruluş ve işletmeler için işlevsel ve çözüm odaklı araçlar sunar. Etkin bir iletişim ve iş birliği çözümü olan Bitrix24, kurumsal intranetlere ait araçları klasik olarak CRM, proje yönetimi ve sosyal işbirliği araçları ile birleştirirken en ideal bütünleşik çalışma platformunu oluşturur.

Bitrix24’ü çevrimiçi bir hizmet (Cloud versiyonu) olarak ya da kendi sunucularınız üzerinde (Self – Hosted/On Premise) kullanabilirsiniz.

Bitrix24 Cloud Versiyonu

Son zamanlarda pek çok kişi ve kuruluş tarafından tercih edilen bulut teknolojiler, esnek veri yönetimine İnternete bağlanabileceğiniz her yerden sürekli olarak erişim sağlamaktadır. Bitrix24 Cloud versiyonu Self-Hosted versiyonundan ayıran en temel özellik barındırılma türleridir. Cloud versiyon Bitrix24’ün kendi bulut sunucularında yer alır.

İşletmenizde, kuruluşunuzda 1 ile 100 arasında çalışan varsa Bitrix24 Cloud versionu en ideal seçenek olabilir. Tercih edilen ticari abonelikler hem çalışanların ve yönetimin (intranet) hem de ortaklar ve müşteriler (extranet) için limitsiz kullanıcı hesabı sağlar.

Eğer daha yüksek düzeyde ürün özelleştirmesi, farklı yazılım ve programlar ile entegrasyona ihtiyacınız varsa Bitrix24 Cloud hesabından istediğiniz zaman GLOBALNET ’den destek ve danışmanlık hizmeti alarak kendi kendine barındırılan yani Self-Hosted/On-Premise sürümüne geçiş yapabilirsiniz.

Bitrix24 Self-Hosted (On Premise) Versiyonu

Bitrix24 Self-Hosted sürümü, Cloud versiyonuna kıyasla daha fazla araç ve modül içerir. Cloud versiyonunda yer almayan özellik ve araçlara ya da kaynak kodlara ihtiyaç duyduğunuzda Bitrix24’ün kendi kendine barındırılan sürümünü kullanmayı tercih edebilirsiniz.

Bitrix24 Self-Hosted, cloud versiyonuna kıyasla daha çok özelleştirme alternatifi ve entegrasyon seçeneği sunar.

Logo, renk şeması, menü yapısı, sayfa içeriği, CRM menüsü ve alanları tamamen değiştirilebilir ve özelleştirilebilir. Self-Hosted sürümünü seçmiş olduğunuz uzak bir web sunucusunda barındırabilir ya da internete erişim olmasa dahi yerel bir ağda dağıtabilirsiniz.

Bitrix24 Self-Hosted versionu ömür boyu lisans olarak satılır, yani bir kereye mahsus olmak üzere ücret ödenir. Ticari lisans anahtarı, teknik destek ve ürün güncellemeleri için bir senelik ücretsiz abonelikle birlikte gelir. İlk yıl aboneliğiniz sona erdikten sonra zorunlu olmamakla birlikte, dilerseniz aboneliğinizi bir yıl daha yenileyebilirsiniz.

Cloud ve Self-Hosted versiyonları arasındaki farklılıkları başlıklar ve tablolar halinde inceleyebilirsiniz:

Fiyatlandırma ve Lisans

Cloud Sürümü Self-Hosted Sürümü
“Kullandıkça öde” aboneliği seçenekleri Bir kerelik ücret
Bitrix24 Cloud, bir abonelik temelinde lisanslanan SaaS (hizmet olarak yazılım) Lisans anahtarının mülkiyeti tamamen son kullanıcıya devredilir
Sınırsız kullanıcı aboneliği var 1000, 5000 ve limitsiz kullanıcı paketi mevcuttur

Kurulum ve Dağıtım

Cloud Sürümü Self-Hosted Sürümü
Hızlı başlangıç, kurulum ya da devam eden bakım yok Arzu edilen web sunucusunda kurulum ve dağıtım
Anında web tarayıcısı ya da mobil uygulama erişimi İlgili donanım ve yazılım alt yapısı gerektirir
Çevrimiçi depolama alanı sınırı, abonelik seçeneğine göre belirlenir. Sınırsız disk depolama alanı (barındırma sağlayıcısının kapasitesine ve planlarına bağlıdır

Ürün Kişiselleştirme

Cloud Sürümü Self-Hosted Sürümü
Özel logo (seçilen aboneliklerde kullanılabilir) Özel logo
Özel alan adı (seçilen aboneliklerde kullanılabilir) Özel alan adı
REST API REST API, API
Yok Özel yetkilendirme sayfası (hoş geldiniz sayfası)
Yok Özel renk şemaları ve şablonlar
Yok Özel düzenlemeler ve özel menüler
Yok Tam kaynak kodu kullanılabilirliği
Yok Tam ön yüz erişimi
Yok Tam arka yüz erişimi
Yok Komple modül, yapı ve içerik yönetimi
Yok Gelişmiş yönetim araçları seti
Yok Yerelleştirme araçları ( herhangi bir dile çevrilebilir)

Entegrasyonlar

Cloud Sürümü Self-Hosted Sürümü
Önceden belirlenmiş erişim hakları ve izinler Kullanıcı Grupları ve bireysel kullanıcılar için esnek erişim hakları ve izinleri
Yok LDAP / Aktif Dizin
Yok NTLM kimlik doğrulaması / SSO
Yok Takvimler (MS Exchange)
Yok Listeler (MS SharePoint)

Yedeklemeler

Cloud Sürümü Self-Hosted Sürümü
Bulut hesapları için otomatik günlük yedeklemeler El ile zamanlanmış yedeklemeler
Yedekleme geri yükleme prosedürü (yalnızca ticari bir abonelikle kullanılabilir) Yedekler için bulut depolama seçeneği
Yok Yerleşik yedekleme / geri yükleme araçları

Güvenlik

Cloud Sürümü Self-Hosted Sürümü
Sadece SSL protokolü ile erişilebilir Güvenlik önlemleri ve erişim prosedürleri manuel olarak ayarlanabilir
Proaktif filtre WAF (Web Uygulaması Güvenlik Duvarı) Proaktif filtre WAF (Web Uygulaması Güvenlik Duvarı)
7 gün 24 saat çevrimiçi hizmet imkanı sağlayan birçok bağımsız veri merkezi Yok
Yok Ürün kopyanızın arka ucunda tam erişime sahip yerleşik güvenlik araçları

Ürün Özellikleri ve Araçları

Cloud Sürümü Self-Hosted Sürümü
Abonelik planı ile tanımlanan özellikler kümesi Ürün baskısı tarafından tanımlanan özelliklerin kümesi
Yok Ek Yardım Masası araçları
Yok Ek e-Öğrenim araçları
Yok Ek CMS araçları
Yok Ek güvenlik araçları
Yok Ek ölçeklenebilirlik araçları

Mobil ve Masaüstü Uygulamaları

Cloud Sürümü Self-Hosted Sürümü
Ücretsiz Mobil Uygulama Ücretsiz Mobil Uygulama (kısmi ön uç özel görünüm desteğiyle)
Ücretsiz Masaüstü Uygulaması Ücretsiz Masaüstü Uygulaması

 Bitrix24 Cloud ve Self-Hosted versiyonları fiyatlandırılırken ve lisanslanırken her ürün sürümü farklı maliyetlerle ilişkilendirilir.

Bitrix24 ve farklı sürümleri ile ilgili merak ettiğiniz öğrenmek istediğiniz her konu için GLOBALNET ile iletişime geçebilir ve sürekli destek alabilirsiniz.

ÜCRETSİZ KULLAN