Bitrix24 Logo

GLOBALNET WEBINAR İş Süreçleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Bilgilendirme Semineri

İçerik tablosu

GLOBALNET WEBINAR
İş Süreçleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Bilgilendirme Semineri

15 Nisan 2021 Salı, Saat 14:00-15:30

SEMİNER AMACI


Uzaktan çalışmanın kurumların ve çalışanların gündelik vazgeçilmezi haline geldiği bugünlerde eğitim, tanıtım, satış, toplantı ve görüşmelerin birinci aşamalarının tamamı uzaktan iletişim yöntemleriyle gerçekleşmektedir. Bu bağlamda etkinlikte, işverenlerin ve hizmet sağlayıcıların bu ihtiyacını karşılamak için tasarlanmış ürünler hakkında bilgi paylaşımı amaçlanmaktadır.

SUNUM KAPSAMI

  • Video konferans ve Webinar ürünlerinin müşteri deneyimi/memnuniyetine katkıları
  • Kaliteli iletişim ve toplantı odası yaklaşımının planlı organizasyonlarda sağladığı artılar, bunların maliyet açısından değerlendirilmesi
  • Video konferans ürünlerinin sağladığı tasarruflara yönelik örneklerin paylaşılması
  • Bu iletişim araçlarının müşteri ilişkileri yönetimindeki yeri ve öneminin değerlendirilmesi
  • Maliyet bağlamında ürünlerin üstünlüklerinin anlatılması
  • Örnek başarı hikâyelerinin paylaşılması

KONUŞMACI : KUBİLAY DEMİRKAN
GLOBALNET İnternet Teknolojileri
CRM/BPM Çözümleri Ürün Yöneticisi