Bir numaralı CRM bir numaralı hizmet!

İşletmenize uygun çözümler

Hızlı. Profesyonel. Kurumsal.

İletişim bilgilerinizi bırakın.

Bitrix24 CRM ürün görseli ankara globalnet

GLOBALNET®, Bitrix24 Kurumsal Hizmetlerimiz :

  • Kurulum – Sunucu üzerine kurulum hizmetleri (On-Premise Sürümü için)
  • Yapılandırma – şirket ve kullanıcılar genel yapılandırma
  • Özelleştirme – İş süreçleri ve veri altyapısı özelleştirmeler
  • Eğitimler – Temel kullanıcı ve Yönetici seviyesi eğitimler
  • Otomasyon – İş süreçleri otomasyonu (workflow automation)
  • Teknik Destek – Süreli ya da sürekli izleme, yedekleme ve teknik destek hizmetleri
  • Danışmanlık – Süreç danışmanlığı, analiz, iş akışı diyagramları hazırlama hizmetleri
  • Uygulamalar Desteği – Sürümlerin yeteneklerini genişletici uygulamaların kullanımına yönelik destek ve danışmanlık
  • Veri Alışverişi, Veri Transferi – Başka sitelerden veri akışı sağlama
  • Entegrasyon – Telefon, Santral, VOIP, SMS, E-Mail veya diğer muhtelif özel uygulamalarla entegrasyon
  • CRM, BPM Optimizasyon – Kurulmuş yapının optimizasyonu
  • Performans Denetimi – Donanım ve yazılım sorunlarını tespit etme, çözümü ve ayarları özelleştirme
  • Sanal ya da Bulut Sunucu –Sanal Sunucu kiralama ve teknik destek hizmetleri
  • Büyük Projeler – Büyük Ölçekli İntranet/Extranet ve Büyük Veri Ağları– Kapsamlı projeler için çözümler 
Bitrix24 CRM eğitimleri globalnet ankara

KULLANICI VE YÖNETİCİ EĞİTİMLERİ

  • Detaylı kurulum işleminin tamamlanmasının ardından Bitrix24 uzman ekibimiz tarafından tercihinize bağlı olarak bünyenizdeki çalışanlara, yöneticilere Bitrix24 kullanımı ve yönetimi ile ilgili kapsamlı eğitimler verilmektedir.
  • Eğitimlerimizle ilgili ayrıntılı bilgiler aşağıda yer alıp, projeye göre özel yapılandırılmış eğitimlerde verilebilmektedir.

Bitrix24 EĞİTİMLERİMİZ

EĞİTİM SEVİYELERİ

  • Son Kullanıcı/Çalışanlar Eğitimi (Contributer) (4 Saat)
  • İleri Seviye Kullanıcı/Sistem Yönetici Eğitimi (Power User) (6 saat)
  • On-Prem Admin Eğitimi (4 saat, IT Yöneticileri için)

KATILIMCI SAYILARI

  • Eğitimlerimiz yerinde, çevrimiçi ya da hibrit olarak verilebilmektedir.
  • Son Kullanıcı eğitimleri gruplar halinde 10 – 50 kişiye kadar verilebilmektedir.
  • İleri seviye kullanıcı/sistem yönetici eğitimleri gruplar halinde 2 – 4 kişiye kadar verilebilmektedir.

EĞİTİM İÇERİKLERİ

Son Kullanıcı Eğitimi

  1. BÖLÜM : Bitrix24 Modülleri (2 Saat)

 Arayüz Tanıtımı

Kullanıcı Profil Modülü

  1. Kullanıcı bilgilerinin doldurulması
  2. Temalar ve dil ayarları
  3. Bildirimlerin yapılandırılması
  4. Şifre değiştirme – 2 faktörlü güvenlik
  5. Kişisel görevler, verimlilik, çalışma zamanı bilgilerine erişim
  6. Mobil ve Masaüstü uygulamaların kurulması
  7. Bitrix genelinde arama yapılması
  8. Yardım ve FAQ modülü

 

Haber Akışı (Feed – Besleme) Modülü

  1. Anonslar
  2. Anketler
  3. Etkinlik ve görev oluştuluması
  4. Duyurular
  5. İşlemler (İzin talebi, harcama talebi vb.)

 

Sohbet (Chat) ve Video Konferans Modülü

Çalışma Grupları Modülü

  1. Grup Oluşturma (Çalışma ve Proje Grubu) ve Örnek Çalışma
  2. Çalışma Gruplarının alt modülleri (görev, drive, yazışma, duyuru, vb.)
  3. Açık Grup ve Kapalı Grup Arasındaki Fark
  4. Proje Grubu ve Çalışma Grubu Arasındaki Fark
  5. Intranet ve Extranet Kullanıcılar Kavramı ve Örnek Çalışma
  6. Bir Grubun Özellikleri
  7. Grup İçi Kullanıcı İzinleri

Görevler ve Projeler Modülü

  1. Bir Görev Oluşturma ve Örnek Çalışma
  2. Görevlerdeki Kavramlar
  3. Görevler Modülünde Görünümler
  4. Görevlerde Raporlar
  5. Proje grupları
  6. Otomasyonlar

Takvim Modülü

  1. Takvime Yeni Bir Etkinlik Ekleme
  2. Bireysel Takvim / Şirket Takvimi
  3. Outlook ve Google Takvim Entegrasyonu

Drive Modülü

  1. Dosya Yükleme
  2. Bireysel Sürücü / Şirket Sürücüsü
  3. Dokümanlarla çalışmak
  4. Dosya paylaşımı (link paylaşma)

Posta (Webmail) Modülü

  1. Mail Entegrasyonu
  2. Mailden Task Açma
  3. Mailden Yeni bir Lead Oluşturma
  4. Posta kutusu ayarları
  5. Epostaları CRM’e bağlama opsiyonları
  6. CRM modülünde kart içinden ve otomasyon ile eposta gönderimi
  7. Email marketing

CRM Modülü

  1. CRM Varlıklarının açıklanması (Entity); LEAD – Müşteri Adayı, DEAL – Anlaşma, COMPANY – Kurumsal Müşteri, CONTACT – Bireysel müşteri veya irtibat noktası
  2. CRM Modülünde arama ve filtreleme
  3. CRM varlıklarının görüntülenme modları (Liste, Kanban, Takvim)
  4. CRM varlıklarının özelleştirilmesi (Kullanıcı veri alanlarının oluşturulması)
  5. CRM Süreç Tasarımı ve Otomasyon Kuralları
  6. CRM Ayarları (Para Birimleri, Vergiler, Lokasyonlar, Hitap Şekilleri, Ürün özel alanları vb.)
  7. Ürün (Products) Kavramı ve Ürün Kataloğu Ekleme
  8. CRM Raporlarının Kullanılması
  1. BÖLÜM : Soru-Cevap ve Değerlendirme (2 Saat)

İleri Seviye Kullanıcı/Sistem Yönetici Eğitimi

  1. BÖLÜM : Genel Ayarlar ve Modüller (2 Saat)

Arayüz Tanıtımı

Kullanıcı Profil Modülü

  1. Kullanıcı bilgilerinin doldurulması
  2. Temalar ve dil ayarları
  3. Bildirimlerin yapılandırılması
  4. Şifre değiştirme – 2 faktörlü güvenlik
  5. Kişisel görevler, verimlilik, çalışma zamanı bilgilerine erişim
  6. Mobil ve Masaüstü uygulamaların kurulması
  7. Bitrix genelinde arama yapılması
  8. Yardım ve FAQ modülü

 

Haber Akışı (Feed – Besleme) Modülü

  1. Anonslar
  2. Anketler
  3. Etkinlik ve görev oluştuluması
  4. Duyurular
  5. İşlemler (İzin talebi, harcama talebi vb.)

 

Sohbet (Chat) ve Video Konferans Modülü

Çalışma Grupları Modülü

  1. Grup Oluşturma (Çalışma ve Proje Grubu) ve Örnek Çalışma
  2. Çalışma Gruplarının alt modülleri (görev, drive, yazışma, duyuru, vb.)
  3. Açık Grup ve Kapalı Grup Arasındaki Fark
  4. Proje Grubu ve Çalışma Grubu Arasındaki Fark
  5. Intranet ve Extranet Kullanıcılar Kavramı ve Örnek Çalışma
  6. Bir Grubun Özellikleri
  7. Grup İçi Kullanıcı İzinleri

Görevler ve Projeler Modülü

  1. Bir Görev Oluşturma ve Örnek Çalışma
  2. Görevlerdeki Kavramlar
  3. Görevler Modülünde Görünümler
  4. Görev İçe ve Dışa Aktarma
  5. Görevlerde Raporlar
  6. Proje grupları
  7. Otomasyonlar

Takvim Modülü

  1. Takvime Yeni Bir Etkinlik Ekleme
  2. Bireysel Takvim / Şirket Takvimi
  3. Takvim İzinleri
  4. Outlook ve Google Takvim Entegrasyonu

Drive Modülü

  1. Dosya Yükleme
  2. Bireysel Sürücü / Şirket Sürücüsü
  3. Dosya İzinleri
  4. Dokümanlarla çalışmak
  5. Dosya paylaşımı (link paylaşma)

Posta (Webmail) Modülü

  1. Mail Entegrasyonu
  2. Mailden Task Açma
  3. Mailden Yeni bir Lead Oluşturma
  4. Posta kutusu ayarları
  5. Epostaları CRM’e bağlama opsiyonları
  6. CRM modülünde kart içinden ve otomasyon ile eposta gönderimi
  7. Email marketing ve Segment Kullanımı

Çalışanlar Modülü

  1. Hiyerarşik Yapının Önemi ve Oluşturulması
  2. Supervisor kavramı ve özellikleri
  3. Kullanıcı Ekleme İşlemleri
  4. Sistem Admini Belirleme

Sistem Ayarları

  1. Şirket Adı, Çalışma saatleri, LOGO, tatil günleri vb. ayarların yapılması
  2. Portal URL’sinin ayarlanması
  3. Çalışma Başlangıcı ve İş Raporu ayarlarının yapılması
  4. On-Prem Admin paneli ayarları hakkında bilgilendirme (On-Prem Admin Eğitimi Ayrıca verilmektedir)
  1. BÖLÜM : CRM (2 Saat)

 

CRM Modülü

  1. CRM Varlıklarının açıklanması (Entity); LEAD – Müşteri Adayı, DEAL – Anlaşma, COMPANY – Kurumsal Müşteri, CONTACT – Bireysel müşteri veya irtibat noktası
  2. CRM Modülünde arama ve filtreleme
  3. CRM varlıklarının görüntülenme modları (Liste, Kanban, Takvim)
  4. CRM varlıklarının özelleştirilmesi (Kullanıcı veri alanlarının oluşturulması)
  5. CRM Varlıklarının içe ve dışa aktarılması
  6. CRM Süreç Tasarımı ve Otomasyon Kuralları
  7. CRM Ayarları (Para Birimleri, Vergiler, Lokasyonlar, Hitap Şekilleri, Ürün özel alanları vb.)
  8. CRM İzinleri (Roller, yetkis seviyeleri, kullanıcı ve departmanlara rol atanması)
  9. Ürün (Products) Kavramı ve Ürün Kataloğu Ekleme
  10. Doküman Şablonları (Document Generator) ile çalışmak Form Yaratma (Örnek Çalışma)
  11. CRM Form Tasarımı
  12. Website Widget Tasarımı
  13. CRM Raporlarının Tasarımı ve Kullanılması
  14. CRM Analizleri (Analytics, Start, Sales Funnel)

CRM Marketing Modülü

 

Uygulamalar Modülü

 

Workflow Automation Modülü

 

Contact Center Modülü

 

  1. Sosyal Medya entegrasyonu
  2. Open Channels ayarları
  3. Wazzup Entegrasyonu
  4. SIP Telefon Entegrasyonu

 

  1. BÖLÜM : Soru-Cevap ve Değerlendirme (2 Saat)
Bitrix24 CRM Özelleştirme hizmeti

SÜREÇ TASARIMI VE ÖZELLEŞTİRME

Kurulum

  • GLOBALNET olarak seçtiğiniz Bitrix24 paketinin sizlere kullanıma hazır halde teslim edilmesini amaçlıyoruz.
  • Alanında uzman ekibimiz tarafından Bitrix24 CRM uygulamanızın ön kurulum işlemi yapılmaktadır.
  • Ön kurulum işleminin ardından yapılan tüm işlemler şirketinize özel olarak analiz edilip tasarlanmaktadır.
  • İlk olarak şirketiniz ile ilgili temel yapılandırmalar tamamlanmaktadır.

Özel tasarım

  • Temel yapılandırma aşamasının tamamlanmasının ardından GLOBALNET olarak özel talepleriniz doğrultusunda size özel iş akışları hazırlıyor ve bunları Bitrix24 CRM uygulamasının içine entegre ediyoruz.
  • Bu özel tasarım iş planları sayesinde iş süreçlerinizi şirketiniz için en verimli ve kolay yönetilebilir hale getiriyoruz.

Özel Araçlar

  • Temel yapılandırma aşamasının tamamlanmasının ardından GLOBALNET olarak özel talepleriniz doğrultusunda size özel iş akışları hazırlıyor ve bunları Bitrix24 CRM uygulamasının içine entegre ediyoruz.
  • Bu özel tasarım iş planları sayesinde iş süreçlerinizi şirketiniz için en verimli ve kolay yönetilebilir hale getiriyoruz.
Bitrix24 CRM veri transferi, data transferi ver uyarlama hizmetleri globalnet ankara

YAPILANDIRMA VE VERİ AKTARIMI

Şirketinize ait ya da şahsınıza ait tüm verilerinizi Bitrix24’e aktarıyoruz. “Veri transferi nedir ve veri transferi nasıl yapılır?” soruları iş süreçlerini Bitrix24 CRM uygulamasına taşımak isteyen firmaların aklına takılan sorular arasında yer almaktadır.

Mevcut sistemdeki verilerin ya da yazılımların, farklı sistemlere ya da yazılımlara taşınmasına veri transferi denmektedir.

Sektörlere göre farklılık gösterse de tüm şirketler için verileri büyük önem taşımaktadır. Hem çalışanlar hem de müşteriler ile ilgili edinilmiş veriler, siparişler, teklifler, potansiyel müşteri adayları, gibi pek çok farklı bilgi ve belgenin transferi sırasında güvenlik açıklarının oluşmaması, evrak, bilgi ya da dosyaların kaybolmaması gerekmektedir.

Veri transferi ve uyarlama yapılmadan önce dikkat edilmesi gereken faktörler bulunmaktadır. Öncelikle şirket içindeki veri kaynakları ve bu kaynaklar tarafından oluşturulmuş veriler saptanmalıdır. Bu verilerden hangilerinin ve ne kadarının yeni sistemde kullanılması gerektiği ve farklı kaynakların nasıl entegre edileceği, ilişkisel veri yapısının nasıl oluşturulacağı hakkındaki ön çalışmaların doğru ve eksiksiz bir biçimde analiz edilmesi gerekmektedir.

Bitrix24, şirketinizin ya da işyerinizin ihtiyaçlarını kolay bir biçimde yapılandırabilmeniz için pek çok işlevsel özelliği bir arada sunar. Müşteri ilişkileri yönetimi, iş süreçleri yönetiminin yanı sıra Bitrix24 CRM uygulamaları ile verilerinizin yönetimini, transferini de gerçekleştirebilirsiniz.

Bitrix24 CRM İle Ne Tür Veriler Transfer Edilebilir?

Müşteri databaseleri (e-mailler, kartvizitler, şirket bilgileri, telefon bilgileri vb.),

Başka bir uygulamadan müşteri, cari bilgilerini alma,

Müşteri databaseleri (e-mailler, kartvizitler, şirket bilgileri, telefon bilgileri vb.),

Kendi web sitenizden ya da başka bir web sitesinden veri çekme,

Bitrix24 Cloud versiyonundan Self-Hosted versiyonuna geçişte de firmamız migration (göç) hizmeti alabilirsiniz.

Bitrix24 CRM çözümleri ile verileri iş süreçlerinde daha etkin kullanabilir ve bu veriler ile yaptığınız yatırımların kazanca dönüşmesini sağlayabilirsiniz. Bitrix24 ile mevcut verilerinizi çok kısa zamanda içe ya da dışa aktarabilirsiniz.

Tüm bunlar göz önüne alındığında veri transferi ve uyarlama gerçekleşmeden önce detaylı bir çalışma, gözlem ve analiz yapılması gerekmektedir. GLOBALNET alanında uzman ve deneyimli ekibi ile şirket verilerinizin güvenli ve sorumsuz bir biçimde transfer edilmesi, yeni sürece uyarlanması için çalışmalarını devam ettirmektedir.

Bitrix24 ile ilgili merak ettiğiniz tüm soruların cevapları için bizimle iletişime geçebilir ve uzman ekiplerimizden destek talep edebilirsiniz. Güvenilir, kullanımı kolay ve işlevsel özellikleri ile Bitrix24 sıradan bir CRM uygulamasından çok daha fazlasını size sunar.

Bitrix24 CRM danışmanlık hizmetleri globalnet ankara

Danışmanlık

Danışmanlık hizmeti

  • Bitrix24 uygulamasının kullanımı,
  • Kullanmakta olduğunuz paketinizde yapılacak iyileştirmeler,
  • İş süreçlerinizde yapmak istediğiniz geliştirmeler de dahil olmak üzere tüm konularda GLOBALNET ailesi olarak sizlere Danışmanlık Hizmeti sunuyoruz.

Doğru Ürün Seçimi

  • GLOBALNET olarak çalışma yapınızın ve iş süreçlerinizin teknik analizini gerçekleştiriyoruz.
  • Yapılan analizler sonucunda sizler için en doğru Bitrix24 çözümünü belirliyoruz.
  • Böylece çalışma faaliyetlerinizin tüm ihtiyaçlarını karşılayan bir CRM çözümüne en düşük maliyetle sahip olabiliyorsunuz.
Bitrix24 CRM api entegrasyon globalnet ankara

YAZILIM GELİŞTİRME/ ENTEGRASYON

GLOBALNET, verimliliğinizi artıracak üçüncü parti uygulamaların entegrasyonunu Bİtrix24 ile sağlar. Her an, kesintisiz Bitrix24 eğitim ve destek hizmetleri sunan firmamız Bitrix24 API entegrasyonları konusunda da uzmanlaşmış bir ekibe sahiptir.

Bitrix24 platformu, iş akışlarını ve iş süreçlerini daha işlevsel bir hale getirmek için uygun yapıdadır ve kullanıcıların bulut intranet çözümlerini geliştirmelerine izin veren açık bir API ((Application Programming Interface/Uygulama Programlama Arayüzü)’ye sahiptir.

API,  herhangi bir uygulamanın işlevlerine uzaktan erişerek, bu işlevlerin kullanılmasına olanak sağlayan ara yüze denir. API entegrasyonu ise,  pek çok farklı uygulamanın birbirine bağlanabilmesidir.

Bitrix24 hesabınıza yeni bir uygulama ekleme ve tüm süreçlerinizi tek bir yerden yönetme, takip etme işlemi son derece kolaydır.

Bitrix24 ile kendi uygulamalarınızı entegre edebilirsiniz. E-ticaret sitenizde, muhasebe ve erp yazılımlarınızda bulunan ürünleri, bilgileri Bitrix24’e entegre edebilir; satışların, faturalandırmaların, müşterilerin takibini tek bir yerden takip edebilirsiniz. Bitrix24 API’si;

– CRM,

– Çalışma grupları ve projeler,

– Veri depolama,

– Bildirimler ve etkinlik akışları,

– Görevler,

– Kullanıcılar ve departmanlar,

– Takvimler,

– Telefon modülleri için açıktır.

İşlerinizi ve farklı süreçlerinizi tek bir yerden yönetebilmek hem zamandan ve iş gücünden tasarruf edebilmenizi sağlar. Örneğin Paraşüt API entegrasyonu ile faturalarınızı Bitrix24 üzerinden alabilir, yönetebilir, takip edebilirsiniz. Bitrix24 ile farklı muhasebe programları entegrasyonu, yani muhasebe entegrasyonu pek çok şirketin en sık tercih ettiği işlemlerden birisi olmaktadır.

HAZIR API ENTEGRASYONLARIMIZ

 Logo Tiger ERP Entegrasyonu

 Paraşüt Ön Muhasebe Entegrasyonu

 WordPress WooCommerce Entegrasyonu

 Aras Kargo Entegrasyonu

 Payflex E-Fatura / E-İrsaliye Entegrasyonu

Talep Çerçevesinde Geliştirilebilecek Entegrasyonlar

T-Soft, İdeasoft E-Ticaret Entegrasyonları

 SAP, Uyumsoft ERP Yazılımları

Stok Depo Yönetim Sistemi, Lojistik Kargo Yönetim Sistemi

Yazılım ve Donanım Entegrasyonları ve Kurulumu

SMS Servisleri

Telefon, IP Telefon, Sanal Santral, Çağrı Merkezi Entegrasyonları

Finans/Muhasebe ERP Yazılımlarıyla Entegrasyon

Farklı Nitelikteki Uygulamalar Yazılımlarıyla Entegrasyon

ioT/M2M Teknolojileri çerçevesinde farklı cihazlar üzerinden veri alışverişi

Ayrı ayrı programlarda çalışmak çoğu zaman şirketler için zaman ve emek kaybı olabilmektedir. Bütünleşik bir organizasyon olan Bitrix24 ile tüm işlerinizi tek bir yerden yürütmek çok kolay!

İşlerinizi daha kolay, hızlı ve tek bir elden takip edilebilir, yönetilebilir bir hale getirmede şirketinize yardımcı olacak Bitrix24 API entegrasyonları GLOBALNET katma değerli hizmetleri ile güvende! Müşterilerimizin iş yönetim süreçlerinin daha işlevsel haline gelmesi ve bu konuda aldıkları hizmetten memnuniyet duymaları en temel önceliğimizdir.

Bitrix24 CRM Sürekli teknik destek globalnet ankara

TEKNİK DESTEK/ DANIŞMANLIK

Bitrix24 ürünleri kurulum ve eğitiminin tamamlanması sonrası dileyen müşterilerimizin kendilerini güvende hissetmeleri için farklı özelliklerde teknik destek hizmetleri sunmaktayız. Bu anlaşmalarla kullanım süreci dahilinde tüm sorunlarınıza kalıcı çözümler sunulabilecektir.

Düzenli olarak yayınlanan Bitrix24 güncelleştirmeleri (update ya da upgrade) konularında da GLOBALNET’den talepte bulunabilirsiniz.

 

Aylık/Saat Limitli Teknik Destek / Danışmanlık Hizmetleri

Talebe göre aylık saat limitleri belirlenir.

Ürün için verilen standart uzaktan erişim (e-posta, çevrimiçi sohbet, telefon, görüntülü görüşme) teknik destek hizmetlerini kapsar.

Teknik destek talepleri, MÜŞTERİ tarafından Eposta/ Teknik Destek Talep Formu/Telefon ile GLOBALNET’e iletilmesinin ardından, 3 (üç) iş günü içerisinde analiz edilir, bilgilendirme yapılır, çözümlenir veya çözümlenmek üzere ürünü geliştiren firma olan Bitrix24’e iletilir.

Teknik destek hizmetleri ;

  • Ne – nereden – nasıl yapılır sorularının cevaplanması,
  • Bitrix24 standart özelliklerinin talebe göre uyarlanması
  • Özelleştirme / entegrasyon gerektirmeyen sistemsel sorunların giderilmesi,
  • Sistem ayarlarının yapılması,
  • Mevcut süreçlere ilişkin hataların giderilmesi hizmetlerini kapsar.

Verilecek destek Bitrix24 ürünün standart özellikleri (bitrix24.com sitesinde yer alan özellikleri) ile sınırlıdır.

 

GLOBALNET Destek Kanalı Teknik Destek Hizmetleri :

Bitrix24 ürün kullanımına yönelik soruların cevaplanması, sistem ayarlarının yapılması, ikinci kademe destek kapsamındaki konularda Bitrix24 ile müşteri arasında yapılacak görüşmelerde GLOBALNET uzman ekibi tarafından destek sağlanmasıdır.

Destek konu başlıkları :

  • Ürün Genel Ayarları ile ilgili soruların cevaplanması ve çözümü,
  • Ürün Şirket Hiyerarşisi ile ilgili gelen soruların cevaplanması ve düzenlemeler,
  • Ürün Kullanıcı Ayarları ile ilgili soruların cevaplanması ve çözümü,
  • Ürün CRM Modülü ile ilgili soruların cevaplanması,
    • CRM Süreçleri ile ilgili sorular
    • CRM İzinleri ve otomasyon kurallarıyla ilgili sorular
  • Ürün Görevler Modülü ile ilgili soruların cevaplanması ve çözümü,
  • Ürün Gruplar ve Projeler modülü ilgili soruların cevaplanması ve çözümü.

 

Bitrix24 Destek Kanalı Teknik Destek Hizmetleri :

Ürün arayüzünde canlı destek kanalından talep açılmak suretiyle alınan destek olup Bitrix24 Teknik Destek uzmanları tarafından sağlanır.

GLOBALNET imkanları dahilinde olmayan, Bitrix24 teknik destek uzmanları tarafından sisteme erişim sağlanarak ;

  • Modüllerin kaldırılması,
  • Yeniden kurulması,
  • Tablo/ modül ayarlarının düzenlenmesi,
  • Kod üzerinde düzeltme yapılması gibi konuları kapsar.

 

Teknik Destek Hizmet Konuları ve Koşulları :

  • Teknik Destek hizmeti, AKTİF ve geçerli bir Upgrade (Yükseltme) / Bakım (Maintenance) lisansının bulunması şartı ile verilir.
  • Aktif lisans olmayan müşterilere lisans teklifi ayrıca verilir ve bedeli müşteriye ait olacaktır.
  • Teknik Destek Hizmetinin aylık belirlenen saatlik limitleri aşması halinde, GLOBALNET Teknik Destek Hizmeti vermeye devam edecek olup bu ek hizmetin faturalandırılması tarafların karşılıklı yazılı mutabakatına bağlıdır.
  • Ek hizmetin faturalandırılmasına karar verilmesi halinde ek hizmet bedeli de tarafların karşılıklı yazılı mutabakatı ile belirlenecektir.
  • Tüm hizmetler aktif bakım lisansı bulunduğu ve uygun ağ erişimi sağlandığı durumda verilir, lisans giderleri müşteriye aittir.
  • Hizmetler e-posta, video konferans, telefon, uzaktan erişim (VPN/ SSH) ile verilir, yerinde hizmet verilmesi kapsama dahil olmayıp, ilave anlaşmaya tabidir.
  • Bitrix24 Teknik Destek hizmetleri proje, ürün (cloud veya on-premise) cinsi ve müşteri talepleri çerçevesinde GLOBALNET uzman ekipleri tarafından önerilir.
  • GLOBALNET ile yapılan tüm teknik destek hizmet anlaşmaları kapsamına yeni süreç tasarımı, yazılım geliştirme ve entegrasyon talepleri, yazılım kod geliştirilmesi veya kod üzerinde yapılacak hata düzeltmeleri dahil değildir. Bu tür talepler ayrıca yapılacak anlaşmalar kapsamında yer alır.
  • GLOBALNET, Bitrix24 ürünler kaynaklı sorunlara karşı teknik destek taahhüttünde bulunmaz.
  • Bitrix24 ürünün standart özellikleri (bitrix24.com sitesinde yer alan özellikleri) ile sınırlıdır. Bitrix24 ürününe ait yeni özellik eklenmesi, mevcut özelliklerin değiştirilmesi gibi talepler teknik destek kapsamlarına dahil değildir.