Kurulum - Bitrix24 Türkiye GOLD PARTNER | CRM BPM Çözümleri Destek Eğitim Danışmanlık

Kurulum

Bitrix24, 2012 yılında başlatılan, her sektörden firmanın ihtiyaçlarına çözüm sunan bütünleşik bir platformdur. Bitrix24, CRM, dosya paylaşımı, proje yönetimi, takvimler ve çok daha fazlasıyla birlikte çalışma süreçleriniz ve ekiniz için tam anlamıyla işlevsel araçlar sunar.

Bitrix24, Intranet ve Extranet çözümlerini bir arada barındıran bulut tabanlı veya sunucu bazlı bir bütünleşik, iş birliği ve iletişim platformudur.

Dünya çapında 5 milyondan fazla, Türkiye’de ise 7 bine yakın pek çok kurum, kuruluş ve şirket ekonomik, işlevsel ve bütünleşik özellikleri dolayısıyla Bİtrix24’ü kullanmayı tercih etmektedir.

GLOBALNET Türkiye resmi Bitrix24 Gold Parter İş ortağıdır ve Bitrix24 tüm uygulama ve versiyonları için profesyonel kurulum ve yapılandırma hizmetleri sunmakta,

Bitrix24 cloud versiyonu veya self-hosted versiyonu için kurulum ve yapılandırma hizmeti sunan GLOBALNET, bu kapsamda şirketler için ön analiz de yapmaktadır. Seçilen paketin kullanıma hazır hale getirilmesi ve uygulamanın ön kurulum işlemi alanında uzman bir ekip tarafından yapılmaktadır.

Ön kurulumun ardından öncelikli olarak Bitrix24 kurulacak olan firmanın temel yapılandırmaları gerçekleştirilmektedir.

Bitrix24 Cloud Versiyonu Yapılandırma Hizmetleri

  • Bitrix24 kurulumunda sunulan hizmetler kapsamında giriş ekranı istenilen renk ve içerikte kişiselleştirilir.
  • Şirket içi Bitrix24 çalışma ve kullanıcı grupları oluşturulur, kullanıcı gruplarının izinleri belirlenir. (Dışarıya açık ya da kapalı, intranet ya da extranet yapısında)
  • Hem sistemin işlemesini kolaylaştıracak hem de Bitrix24’te görünecek hiyerarşi sistemi oluşturulur.
  • Online chat (whatsapp benzeri çevrim içi sohbet programları) aktif edilir.
  • Tarih, zaman, saat ve isim formatları Türkiye’ye uygun hale getirilir; Türkiye’deki resmi tatil günleri Bitrix24’e eklenir.
  • Çalışma grupları veya projeler oluşturulur.
  • Çalışma gruplarındaki kullanıcıların izinleri ayarlanır ve çalışma gruplarının chat sistemi eğer istenirse aktif edilir.
  • Kullanıcıların CRM izinleri ayarlanır.
  • Dışardan herhangi bir firmanın Bitrix24 sistemine kayıt olup olmayacağı ayarlanır.
  • Şirketlerin taleplerine göre Bitrix24’ün Drive kısmının dışarıya paylaşılıp paylaşılamayacağı ayarlanır. Yani bir klasör içerisinde yer alan içerik, link alınarak Bitrix24 hesabı olmayan herhangi başka bir kişiye de gönderilir.
  • Open Channels oluşturulması ve yapılandırılması, otomatik mesajların ayarlanması, canlı destek için kullanıcı destek gruplarının ve yapılandırmaların gerçekleştirilmesi sağlanır.
  • E-posta entegrasyonu sağlanır ve kullanıcıların e-maillerini Bitrix24 üzerinden kullanımı sağlanır.

Bitrix24 Self-Hosted Versiyonu Kurulum Ve Yapılandırma Hizmetleri

Bitrix24 Cloud versiyonundaki ayarların yanı sıra Self-Hosted versiyonunda;

  • Admin yapılandırmaları,
  • Help destek,
  • Müşteri yerinde tüm bileşenler ve modülleriyle çalışır vaziyette kurulumu (müşteri tarafından sağlanacak sunucu üzerinde)
  • Lisans Aktivasyonu
  • Bitrix24 yazılım ve modülleri kurulumu
  • Intranet operability
  • Configuration Check
  • Access check
  • Port ayarları
  • SMTP ayarları
  • Güvenlik ayarları ve kontrolleri
  • Site erişim yapılandırma ve kurulum ayarları yapılmaktadır.

Şirketinize en uygun Bitrix24 paketini seçmek ve ihtiyaçlarınızı analiz etmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Kurulum aşamasında nelere ihtiyacınız olduğunu birlikte belirleyelim ve Bitrix24’ün işlevsel özellikleriyle iş süreçlerinizi, müşteri ilişkilerinizi, çalışan performanslarını yönetmeye hemen başlayın!

 

ÜCRETSİZ KULLAN