Ücretsiz yardım masası ve iletişim merkezi

Müşterilerinizle canlı sohbet, e-posta, telefon, sosyal ağ veya mesajlaşma uygulaması aracılığıyla gerçek zamanlı olarak konuşun.

Bitrix24 Logo

Ana sayfa > Keşfet > İletişim merkezi

Siteniz için ücretsiz canlı sohbet

Üstün gerçek zamanlı destek araçları ile müşterilerinizi mutlu edebilir, ürün ve hizmetleriniz için size dönmelerini sağlayabilirsiniz.

Bitrix24 CRM globalnet
Bitrix24 CRM globalnet
İşletmeler İçin Telefon

Bir kulaklık ve Bitrix24 Telefondan başka bir şey kullanmadan müşterilerinizi doğrudan CRM’nizden arayın. Ek ekipman veya ek yazılım kurmaya gerek yok, birazcık telefon büyüsü yeterli.

İşletmeniz için eksiksiz bir çağrı merkezine sahip olabilecekken neden telefon kullanasınız? Yalnızca Bitrix24 Telefon ile yerel telefon numaraları kiralayın, çalışanlarınız için dâhili telefon numarası uzantıları oluşturun, arama sıralaması ve yönlendirme ayarlayın.

Zaten Bitrix24’ün bir parçası olan Telefon, ek bir yazılım veya donanım gerektirmez, dizüstü bilgisayarınız ve kulaklığınız yeterli. Satış ekibinizi donatmak için ihtiyaç duyduğunuz kadar yerel numara kiralayın ve aramaya başlayın!

Müşterilerinize, onları yerel Bitrix24 telefon numaranızdan arayarak en doğal şekilde ulaşın! Telefonda bir müşteriyle konuşurken, profillerini görüşme sırasında Bitrix24 CRM’nizde kolayca güncelleyebilir ve satışı yapmaya hazırlanabilirsiniz!

Bitrix24 CRM ile entegrasyon sayesinde, yaptığınız veya aldığınız her arama kaydedilebilir ve ilgili anlaşma kartına eklenebilir. Gelen aramalar, belirli bir müşteri adayı veya müşteriden sorumlu bir satış temsilcisine otomatik olarak yönlendirilir.

Bitrix24 Telefon, arama takibi, arama yönlendirme ve iletme, arama görüntüleme, arama deşifresi, arama kaydetme ve içinde “arama” kelimesi bulunan ve otomatikleştirilebilen hemen hemen her şeyi yapabilen eksiksiz bir VBMA paketidir.

Fevkalade telefon tabanlı müşteri hizmeti sağlamak için Bitrix24 Telefon hizmetini kullanın. Destek aramalarını daha verimli bir şekilde yönetmek için IVR’yi (interaktif sesli yanıt) etkinleştirin, iş yükünü daha eşit dağıtmak için akıllı yönlendirmeyi kullanın, müşteri arama kalitesi değerlendirmesi ile müşteri memnuniyetini ölçün.

Sosyal ağlar ve mesajlaşma uygulamaları

Facebook, Messenger, Instagram, Skype, Telegram, Viber ve diğer popüler mesajlaşma uygulamaları ve sosyal ağlar için müşterinizle etkileşim araçları

Bitrix24 CRM globalnet
Bitrix24 CRM globalnet
E-posta, SMS ve telefon görüşmesi

E-posta, telefon ve mesaj gibi standart müşteri iletişim kanalları için klasik çağrı merkezi ve yardım merkezi yazılımları.

  • Sosyal ağlar
  • Mobil mesajlaşma uygulamaları
  • E-posta
  • Telefon
  • Web sitesi için canlı sohbet
  • Web sitesi için formlar
  • Her kanal için ayrı kuyruk
  • Yönlendirme kuralları
  • Özel tasarım
  • Hazır cevaplar
  • Bot desteği
  • Bekleme ve görüntüleme kuralları
  • Kanal bazında aktivite
  • Gün/saat bazında aktivite
  • Ortalama cevaplama süresi
  • Müşteri memnuniyeti
  • Yönetici değerlendirmeleri
  • Özel raporlar
  • E-posta pazarlaması
  • Toplu SMS
  • Toplu mesaj
  • Sosyal ağlarda müşteri hedefleme
  • Satış otomasyonu
CRM ve pazarlama otomasyonu

Çok özellikli müşteri ilişkileri yönetimi platformu. Teklif, faturalandırma, e-posta pazarlaması, satış yönetimi ve çok daha fazlası.

Bitrix24 CRM DESTEK globalnet

9,000,000+ organizasyon Bitrix24 kullanıyor