Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

CRM nedir?
CRM (Customer Relationship Management), Türkçe’de Müşteri İlişkileri Yönetimi anlamına gelen bir yönetim metodudur. Şirketlerin müşterileri ile olan tüm etkileşimlerinin kaydedilmesine ve bu bağlamda ortaya çıkan verilere dayanılarak müşteri ilişkilerinin yönetilmesini esas almaktadır. CRM uygulamaları ile şirketlerin ticari etkileşimlerini kuvvetlendirmek, verimliliklerini arttırmak ve sonuç olarak karlılığı maksimize etmek mümkündür.
Bitrix24 nedir?
Bitrix24, standart bir CRM uygulamasının çok ötesinde yapılandırılmış bir iş geliştirme aracıdır. Tüm müşteri etkileşimlerinizi ve şirket içindeki iletişiminizi tek bir platformdan yönetebilmenize olanak tanır.
Bitrix24 neler sunar?
• Bulut desteği • Görev ve projeler oluşturma, kategorize etme • Şirket içi sosyal ağ ve anlık mesajlaşma aracı • İş akışları oluşturma ve yönetme • Üçüncü parti yazılımları API entegrasyonu ile Bitrix24 içinde kullanabilme • Şirket içi sürücüsünde tüm belgeleri ve medyaları depolayabilme, paylaşabilme • Entegre e-posta aracı • Takvim modülü • Şirket içi ve müşterilerle olan telefon görüşmelerini Bitrix24 içinden yapabilme Ve daha birçok özelliği Bitrix24 CRM uygulamasında bulabilirsiniz.
Bitrix24 uygulamasını şirketimde kullanabilir miyim?
Bitrix24 uygulamasını şirketinizde kullanabilir ve verimliliğinizi maksimize edebilirsiniz. Böylece zamandan ve giderlerinizden tasarruf edebilir, karlılığınızı arttırabilirsiniz.
- Bitrix24 uygulamasını kullanırken yaşadığım sorunlar için nasıl çözümler edinebilirim?
GLOBALNET olarak Bitrix24 uygulaması kullanmakta olan şirketlerin yaşadığı altyapı ve kullanım problemlerine etkin çözümler üretmekteyiz. Uzman ekibimizden bizle iletişime geçerek destek alabilirsiniz.